Почетак » Јела од поврћа » Тиквице са сиром и сусамом

Тиквице са сиром и сусамом

4

Тиквице су ми на првом месту од свег поврћа, свакако кад им дође време. Сестра и ја се сваке године кад им почне сезона, такмичимо која ће више јела да спреми. Па се шалимо, колико их поједемо претворићемо се у тиквице. 🙂 Здраве су и хранљиве, а опет лагане и што је најважније не гоје! 🙂 Нама женскама је то најважније. Све у свему јако сам се обрадовала кад сам у оквиру игрице ФБИ рукавице и истраживања блога Taste of life наишла на неколико сјајних рецепата са овом поврћком. Мислим да ћу их све испробати. Па барем за своју душу, јер кад споменем тиквице неки код нас у кући почну да заврћу носем. Мада, на крају када је јело спремљено и замирише, трчећи се навали на клопу.
5
Рецепт сам позајмила одавде
Састојци:
3 мале тиквице
200 гр фете
3 кашике препеченог сусама
бели лук по укусу
свежи сецкани першун
со и бибер
2 кашике млевених ораха
Спремање:
Тиквице опрати, издубити и спремити за пуњење. Не треба да се љуште, иначе никад не практикујем да скидам кору. Једино ако су неке маторе. Изгњечити сир, додати сусам и остале зачине. Ја сам додала и мало ораха, учинило ми се да би било интересантно. Нисам се преварила. 🙂 Напунити полутке тиквица и ставити их у тепсију обложену папиром за печење и пећи око 20 минута на 180 степени. Моје спремљене тиквице су биле по мало живкасте, али намерно сам их оставила таквим јер не волим кад се распадају. Јако, јако укусно јело за љубитеље ове намирнице.
67

Пријатно!

Оставите одговор

