Почетак » Пецива и хлеб » Посне пекарске кифле

Посне пекарске кифле

12
11814
Једном сам покушала да направим ове кифле али неуспешно, претпостављам да рецепт није био у реду по што сам све урадила како је стајало у списку. Е, а када сам истраживала блог Taste of life који је на реду за испитивање у игрици ФБИ рукавице, натрчала сам на рецепт управо за ове кифле, још посне, милина. Свакако када се једном опечеш и неуспе ти нешто ретко се опет одважиш да поновиш, барем у мом случају, али скупила сам храброст и решила да их пробам, поново. Иако сам била скептична (не знам зашто) јер су рецепт и списак намирница јако једноставани, ипак нисам погрешила. Пун погодак! Два пута сам их правила за два дана. Док трепнеш све је поједено иако су кифле прилично велике, али тај мирис…. Не може да се опише, мора да се проба. 🙂 Све у свему, ја сам јако задовољна и захваљујем Сузани на рецепту који је савршен и без грешке. Свакако пријављујем моје извођење за игрицу ФБИ рукавице.

На овај начин сам их ја правила:
12325
19
Пријатно!
Рецепт нећу преписивати јер сам га следила без икаквих измена а налази се на овом линку.

2 thoughts on “Посне пекарске кифле

Оставите одговор

